1. “Va pot ajuta cu ceva?”…

(Fuck.) Nu, multumesc, doar ma uit.

2. “Cu ce-as putea sa va ajut?”

Cu nimic. Ce, crezi ca sunt prost si nu ma descurc singur?

3. “Cu ce ocazie iar pe la noi, domnule :)?”

(ceva mai bine) Pay, am mai venit sa mai casc gura, sa vad ce ati mai adus.

4. “Aveti Brooks?… Ati gasit Brooks in Romania? :)”

Wow. A realizat ca port brooksi. Nu, sunt luati din Anglia.

Conversatie deschisa.

O conversatie deschisa face cat o jumatate de vanzare.

 5. “Mi-a venit baiatul ala de la voi, si nu si-a terminat treaba.”

Care baiat. Cand. Cum. Stati oleaca: ma interesez si va sun.

Nu: Ne cerem scuze, suntem in varf de sezon. Asta inchide conversatia.

6. “May, baieti, a zis vanzatorul ala ca imi trimite marfa, si nu mi-a mai venit nimic.”

Va trimitem banii inapoi. Wrong answer.

Haideti sa vedem despre ce e vorba, si cum va putem ajuta. Asa, da.

Cel mai bun mod sa-ti croiesti oferta e calauzindu-te dupa reclamatii.

 

7.  Pe mail: “Vreau si eu o oferta pentru cutare.”

Raspuns: “Uitati oferta, o aveti atasat. Mai aveti un discount suplimentar de 20%, daca platiti in avans.” Gresit.

Corect: “Oferta pentru Dvs. costa atat (pretul de insamantare). Haideti sa stam de vorba, sa va mai spunem/ dam si altele.”

Scopul unui mail nu e sa vanda, ci sa mentina conversatia deschisa.

Acum, uita-te pe mail-urile tale. Daca e doar un raspuns, ai gresit. Daca e un raspuns care deschide o conversatie, esti pe calea cea buna.