Negativitatea vinde

In procesul de cumparare (cu mai multi ofertanti, adica ceea ce e firesc in ziua de azi), exista un stagiu de inchidere, in care clientul isi alege, de obicei pe cale emptionala, furnizorul.

Calea prin care se influenteaza clientul potential (inchizatorul, in acest stagiu) e prin negativitate: punand intr-o lumina proasta ofertele alternative, oricare ar fi ele.

Stiu ca suna ne-etic, dar vremurile cand vindeai cu o litanie de beneficii (ale produsului tau) si de pozitivitati (in favoarea ta) au disparut. Practic, toata lumea insira aceleasi beneficii.

Diferenta, acum, e in ce dai tu in plus, fata de ce concurentul, de fapt, da in minus.
(Preferatele mele sunt cele care, pozionandu-te pe tine frumos, il repozitioneaza pe concurent in naspa.)

 



 

(Preferatele mele sunt cele care, pozionandu-te pe tine frumos, il repozitioneaza pe concurent in naspa.)