E numele chiar asa de important?

E numele chiar asa de important?

Orice instrument din vechea vanzare, daca e folosit prea abitir, creaza impresie manipulatoare.

Cuiva care a mai trecut prin ceva experiente comerciale, sau care a mai avut de-a face cu vanzatori, cand da de un uleios care foloseste spuse gen: “Da, dle Curca, si eu daca eram in locul Dvs. faceam la fel.”, “Am inteles, dle Curca…” si “Cand facem comanda?…” il ia scarba. Sau, dupa caz, frica.

Pentru ca un vanzator care se comporta astfel in partea de secventa de vanzare (morfologie) se va purta inca si mai rau in partea de pretaluire. Adica, te va frige.

Pe masura ce trece timpul, tind sa imi controlez toate instinctele manipulatoare a ceea ce am invatat la cursurile de tip Tom Hopkins si Zig Ziglar, din anii ’90.

Am remarcat ca: nu numai ca nu creez emotii bune, ci: dimpotriva. Clientul se uita la mine ca la un kko, fara valoare.

Si, cand vinzi la telefon, am impresia ca asta e inca si mai rau.