Metode de vanzare

Metode de vanzare

Cei mai multi vanzatori practica doar 1 (maxim 2) metode de vanzare.

Gen: 1.  Ma suna cineva, ma duc la el, vad ce are, estimez cat il doare, fac bugetul (impreuna cu el)/ ma incadrez in bugetul pe care deja il are, ii vand, fac follow-up, poate-poate imi mai da vreun client (teleselling).


sau 2. Primesc un mail de cerere de oferta, fac o oferta, ma cheama sa vorbim, inteleg ce il doare, refac oferta, astept, ma suna: am comanda (Licitatie)


Daca ii intrebi: si cum mai poti sa-ti mai umpli, altfel, palnia de vanzari?… Iti dau acelasi gen de metoda, doar ca: cu variatiuni: angajez un postas, ala lasa pliante, ma suna clientul, vad ce are, estimez cat il doare, ma incadrez in buget, vand.

Ia ganditi ce alte metode mai aveti disponibile (si nu cu multa dificultate);

1. Merg la o reuniune de oameni cu bani, ma imprietenesc cu cativa, ma re-vad cu ei la o partida de golf, intru in gasca lor de prieteni, le vand. Pentru ca bogatii, cand cumpara, cumpara safe, de la oameni pe care ii cunosc.


2. Deschizi un show-room, unde ii asteapta un vanzator, care le face o super-oferta (restaurant)


3. Le dai cupoane – ii inscrii in lista ta de admiratori – si, la un moment data, cand ii trazneste durerea, tu vei fi cel ales (Abonament)



4. Tii o conferinta catre o sala cu oameni predispusi in a cumpara (mai devreme sau mai tarziu) produsul sau serviciul tau (Doctorul)