CE VAND

In afara acestui blog, eu chiar vand – in primul rand, sunt vanzator – , scriu manuale, carti, tin conferinte si cursuri, meditatii inter-personale de management de vanzari, fac cursuri audio si actiuni de consultanta de vanzare si de trade marketing. Adica: eu chiar practic ceea ce predic, si toata gratuitatea a ceea ce gasiti aici se bizuie pe banii pe care ii castig cu clientii mei activi.

Orice proiect are 3 faze:

  • pregatirea (aici incluzand negocierea unui prim contract, si aflarea durerii clientului),
  • evaluarea (primele 4..10 saptamani, in care aflu care e situatia reala si fac planificarea executiilor urmatoare, impreuna cu clientul) si
  • derularea proiectului.

Evit proiectele care nu au legatura directa cu cresterea vanzarii si care nu sunt numerizabile (de exemplu: cursuri de comunicare, traininguri ‘one-night-stand’, orice ajustari organizationale). Nu ma angajez in derularea unui proiect decat atunci cand cred ca are sanse de izbanda.

Orice proiect porneste cu o prima plata (pana la prima plata, sunt numai vorbe, si discutii preliminare). Majoritatea proiectelor sunt platite cu o plata ongoing si cu 0 prima de succes, legata de vanzare – cea care imi asigura mie banii. Ca ordin de marime, un training de 4-5 zile costa in jur de 2,000 de euro.

Si, ca sa evitam pierderile de timp:

  • nu fac consultanta gratis, benevol (aici incluzand conferinte, prezentari, “actiuni de reclama”) . Va ajut, daca vreti, sa va transportati mobila intr-o duminica, dar nu dau gratis nimic din ceea ce fac pentru bani. (Manualele si trainingurile postate pe acest blog sunt, indeobste, cele vechi, pe care nu le mai utilizez.)
  • nu intru in licitatii pentru mai stiu eu ce proiecte, si nu intru in negocieri de pret. Vreti cursuri cu 300 de euro bucata – sunt convins ca veti gasi pe cineva care sa vi le faca in acest pret (poate chiar vechile mele cursuri, postate pe acest site).
  • vreti sa va asociati cu mine ca sa faceti un business – nu, multumesc, nu am timp de asa ceva;
  • vreti sa va angajati in P&G sau intr-o multinationala – din partea mea, mult succes.Vedeti ca au departamente specializate, care se ocupa numai de asta.

 

 

 

 

 

 

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.